دسته‌بندی نشده

هر آنچه پیش از طراحی اپلیکیشن اندروید باید بدانید !

هر آنچه پیش از طراحی اپلیکیشن اندروید باید بدانید .

چرا اپلیکیشن ها مهم هستند؟

اپلیکیشن ها به دلیل در دسترس بودن بیشتر برای مشتریان جذاب تر هستند. افراد دوست دارند که بدون رفتن به اینترنت و جستجو در گوگل بتوانند موزیک مورد علاقه شان را دانلود کنند. و یا به جای تماس با آشپزخانه مورد علاقه شان سفارش غذای مد نظر را در اپلیکیشن آن رستوران یا آشپرخانه ثبت کنند.
این که شما در دنیای امروز این قابلیت را داشته باشید شما را نسبت به دیگر رقبایتان به جلو می اندازد و باعث می شود تا مشتریان بیشتری را برای خودتان کسب کنید. این یعنی رشد کسب کار از راه کسب رضایت مشتری.

طراحی اپلیکیشن اندروید

همانطور که میدانید اکثر تلفن های همراه هوشمند در ایران و حتی جهان با سیستم عامل های اندروید کار می کنند. این یک نکته مهم است تا شما در نظر داشته باشید برای طراحی اپلیکیشن اول از اپلیکیشن های اندروید شروع کنید. در مراحل بعدی اگر رشد کسب و کارتان را از طریق اپلیکیشن مشاهده کردید می توانید اپلیکیشن ای او اس خود را نیز روانه بازار کنید. یا آن را به مشتریان خود معرفی کنید تا بتوانید آن ها را مشتریان ثابتی برای فروشگاهتان تبدیل کنید. شاید برای شما هم این پرسش به وجود بیاید که یک اپلیکیشن اندروید با ای او اس چه شباهت ها و تفاوت هایی دارند، برای یافتن پاسخ این سوال ادامه مطلب را دنبال کنید

تیم فنی سایت نواوری آماده ارائه خدمات به شما هستند : ۰۹۳۵۱۸۲۲۰۷۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *